مصاحبه آرشیو خبر ها
حرف هایی از دل پیرو که تاکنون نخوانده ایم ! مصاحبه ی اسکای در روز الکس دل پیرو

حرف هایی از دل پیرو که تاکنون نخوانده ایم ! مصاحبه ی اسکای در روز الکس دل پیرو

شبکه اسکای جمعه سوم آوریل را روز الکس دل پیرو اسطوره و کاپیتان دوست داشتنی یوونتوس خواند، روزی که در این شبکه تمام برنامه ها خاص و وِیژه کسی بود که تاریخ بانوی پیر او را تا ابد در قلب خود جای داده؛ الساندرو دل پیرو شماره 10 به یاد ماندنی و فراموش نشدنی که دوست دارانش او را افسانه دل پیرو می دانند.

 

به همین دلیل این شبکه گفت و گویی را نیز با شماره ده همیشگی یووه داشت که در آن الکس به علاقه بی پایان خود به یووه یک بار دیگر تاکید کرد.

 

یووه چه معنایی دارد

 

نمی دانم چه چیز تازه ای بگویم، یووه تیمی ست که از کودکی طرفدارش بودم، عاشق این تیم شدم، برای تمام عمر نیز عاشق یووه خواهم بود، همراه یووه هر انچه که می توانستم را به دست اوردم و هرگز دست از علاقه به یووه بر نداشتم، همراه این تیم به سری ب رفتم. تمام سالهایی که برای یووه بازی کردم برای من ارزشمند است و تمام زندگی مرا تشکیل داده، اخرین اسکودتو و اخرین فصلی که با یووه بودم این عشق هرگز تمام شدنی نیست و توصیف آن آسان نیست، هر چه بگویم نمی تواند معنای آن را وصف کند.

 

لیگ قهرمانان و یووه

 

اگر رقابت ها از سر گرفته شود، یووه یکی از شانس های قهرمانی ست، تیم های این مرحله همه با روش های متفاوت بازی می کنند اما واقعا در یک سطح هستند و تنها در جزئیات کمی از هم تفاوت دارند.

 

از سرگیری سری آ

 

از همه مهم تر سلامتی ست، سلامتی جامعه این نخستین مسئله ست که باید به آن تاکید کرد. از سر گیری فوتبال و رقابت ها اهمیت زیادی دارد این شادی و هیجانی ست که به ما و به مردم می دهد اما مسئله حساس و ویژه است باید در تصمیم گیری دقت زیادی کرد. من طرفدار از سر گیری رقابت ها حتی پشت درهای بسته هستم اما در صورتی که سلامت جامعه حفظ و تمام مسائل بررسی شود.

 

دیبالا و کاپیتانی

 

می دانم که پیش از این نیز بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته و به گروه کاپیتان های یووه اضافه شده اما یقینا از این مسئله استقبال خواهد کرد، او را شخصا می شناسم و فکر می کنم به اندازه کافی پخته شده که بتواند کاپیتانی یووه را به عهده بگیرد. با اتفاقاتی که در تابستان افتاد و واکنش او نشان از شخصیتی ست که دارد، او به اندازه کافی بالغ و باتجربه نشان داده، پائولو بازیکن بزرگ و کاملی ست و می تواند وارث من باشد.

 

توتی

 

همیشه با هم خندیدیم، حتی به صحبت ها و دوگانگی هایی که به ما نسبت دادند. ما با هم دوستی خوبی داریم و خیلی خوشحالم که با قهرمانی مانند او توانستم بازی کنم.

 

شماره ده یووه

 

عاشق این بازتاب و این انعکاس هستم، زمانی که در یک تیم کوچک بازی می کنید زمانی که گل می زنید و بازی خوبی دارید خوشحالید اما زمانی که در یک تیم بزرگ مانند یووه بازی می کنید باید زمانی خوشحال باشید که کمترین امار بازی های ضعیف را داشته باشید، باید تا می توانید این امار را کاهش دهید.

 

بهترین مدافع

 

یکی از بهترین مدافعینی که با آن روبرو شدم و هرگز نگذاشت گل بزنم (می خندد) ، در حقیقت مدافعین زیادی بودند که از بهترین های جهان به شمار می روند، اما من باید بگویم دسایی او خیلی قوی بود از نظر جسمی هم قوی هیکل بود، نمی دانستم که چطور با او مبارزه کنم.

 

بهترین های جهان

 

نیمار، رونالدو و مسی اما از بازی کوین دی بروینه خیلی خوشم می اید من نام این چهار بازیکن را پیش از همه می آورم.

 

کرونا ویروس

 

این یک اجبار است و باید در خانه بمانیم و تنها برای خرید از خانه خارج میشویم، سخت است اما لازم است و باید رعایت کنیم. احترام به قانون و توجه به سلامت جامعه از همه چیز مهم تر است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: